Receptionist/Assistent till Hultcrantz

Recepetionist/Assistent till Hultcrantz

Götmars är ett familjeföretag som erbjuder tjänster kopplade till livets olika skeenden. Med familjejuridisk service och begravning är Götmars ett tryggt stöd genom hela livet.

Götmarsgruppen expanderar och utökar verksamheten med ytterligare en medarbetare som stöttar både vår begravningsverksamhet liksom vår juridikverksamhet. I dag är vi fem personer som växlar mellan att jobba på de två kontoren i Västerås och Sala.

Är du serviceinriktad, har ett öga för detaljer och gillar att vara spindeln i nätet? Nu har du möjlighet att arbeta på ett stabilt och välkomnande företag. Din arbetsplats blir Hultcrantz kontor i centrala Västerås.

Arbetsuppgifter

I rollen som receptionist/assistent kommer du vara Hultcrantz ansikte utåt. I arbetet ingår sedvanliga receptionsuppgifter så som att ta emot besökare, svara i telefon och sköta posthanteringen. Därtill ansvarar du för ordning och trevnad i konferensrum och gemensamma ytor samt sköter beställningar av kontorsmaterial. Du stöttar begravningsrådgivarna och juristerna med olika administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten innebär många olika kontaktytor både internt och externt och du kommer jobba i nära samarbete med dina kollegor.

Vem är du?

Vi söker dig som har en mycket hög servicenivå och som har ett par års arbetslivserfarenhet från liknande roll.

För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, social och tillmötesgående. Vi förväntar oss att du är öppen, serviceminded och har en personlig mognad. Du kan arbeta självständigt, har förmåga att ta egna initiativ och har ett öga för vad som behöver göras. Vidare har du ett trevligt och välkomnande sätt och har känsla för vad det innebär att vara företagets ansikte utåt i alla sammanhang.

B-körkort är ett krav liksom goda datakunskaper. Götmars jobbar i det branschanpassade affärssystem BitNet men också i  InDesign samt givetvis i MSOffice. Då vår värld blir alltmer globaliserad är kunskaper i engelska, både i tal och skrift, meriterande.

Tjänsten är en heltidstjänst på dagtid.

Känner du igen dig i det vi söker? Då är du varmt välkommen med din ansökan eller dina frågor om tjänsten. I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Oak Consulting.

Du når HR- konsult Helena Fiedler på telefon 070-591 90 33 eller HR- konsult David Dahlblom på 070-301 99 80 Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan via Varbi så snart som möjligt– dock senast 17/11

Ansök här

Tillbaka